۱۸۰ برنامه فرهنگی ویژه روز زن در استان هرمزگان اجرا شد

ارسال شده در ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، توسط تسنیم

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: حدود ۱۸۰ برنامه فرهنگی و ارزشی به مناسبت هفته زن اجرا شد که تجلیل از مادران شهدا در راس آنها بود.

عصمت ناظری با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله و فرزند بزرگوارشان حضرت امام خمینی رحمة الله علیه اظهار داشت: روز زن به همه زنان و مادران گیتی به ویژه مادران و همسران شهدای عزیز که با تأسی به حماسه‌های زنان صدر اسلام خود زمینه‌ساز حماسه‌هایی در دنیا شدند که در صدر همه این حماسه آفرینان بانوی بزرگ جهان خلقت حضرت فاطمه زهرا سلام الله مانند خورشیدی فروزان برای بشریت هستند تبریک می‌گویم.

وی افزود: مادران شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم همگی از حماسه‌های زنان صدر اسلام که برگرفته از حماسه فاطمی است الگو گرفته‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: همه این از خودگذشتگی‌ها برگرفته از حماسه سراسر درس و عبرت فاطمی است که خود نقطه عطف در تاریخ اسلام و حتی تاریخ بشریت و سرآغاز تحولی عظیم در جامعه بشری و چشمه جوشانی از حماسه در آزادگان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نقش زن در انقلاب هم به طور مستقیم و هم به طور غیرمستقیم یک نقش برجسته و مجموع آن نقش اول است در جنگ هم همین طور بود.

ناظری گفت: امروز زنان ما با الگوگیری از حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیها برای ادای تکلیف خود در عرصه دفاع از ارزش‌های الهی انسانی با هویت زنانه در برابر الگوهای التقاطی غربی ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: جا دارد که بانوان مسلمان، بیانات مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار زن شهید کشور را که به جایگاه و هویت زن مسلمان ایرانی بیان فرمودند برای زنان جهان تبیین کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان ضمن تقدیر از نقش زن و جایگاه زن انقلابی گفت: حدود ۱۸۰ برنامه فرهنگی و ارزشی به مناسبت هفته زن اجرا شد که شامل جشن و برگزاری مسابقات متنوع ویژه کودکان و نوجوانان، رزمایش گردان‌های کوثر و دسته‌های رزمی همراه با خدمات‌رسانی و اجرای جشن در اداره زندان‌ها ویژه بانوان پویش به نیت حضرت زهرا(س) بود.

وی در پایان افزود: برنامه تجلیل از مادران و همسران شهدا در رأس تمامی برنامه‌های این هفته است که به صورت ویژه انجام شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!