افتتاح کارگاه جهادی شهدای ناوچه کنارک در بندرعباس

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای ساخت ماسک و گان

ارسال شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، توسط خبرگزاری فارس

 کارگاه جهادی زنان سرپرست خانوار با نام شهدای ناوچه کنارک با هدف تولید ماسک و گان با حضور سرهنگ امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این کارگاه 15 زن سرپرست خانوار که از سوی گروه جهادی بچه‌های حضرت زهرا (س) آموزش دیده‌‌ و مواد اولیه لازم برای تولید ماسک و گان بهداشتی تأمین شده است، روزانه تا 5 هزار ماسک با کیفیت استاندارد را تولید و روانه بازار می‌کنند.

 حمیدرضا محرابی‌فر مسؤول و خادم گروه جهادی بچه‌های حضرت زهرا (س) در این زمینه گفت: کارگاه اشتغال زنان سرپرست خانوار توانسته برای 15 نفر به صورت حضوری و 25 نفر به صورت دورکاری اشتغال ایجاد کند.

این کارگاه با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ،کمیته امداد استان و نیروهای جهادی سپاه استان هرمزگان در محل کارگاه خیاطی سنجش مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور مدیران و مسئولین سه دستگاه اجرایی راه اندازی شد.

جانشین سپاه امام سجاد گفت : مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با در اختیار قراردادن یک کارگاه با مساحت 350 مترمربع و 20 چرخ خیاطی و دیگر تجهیزات به طور رایگان در بندرعباس با ما همکاری کنند .

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!