برنامه “شاد” گام نخست ایجاد انقلاب در تغییر آموزش سنتی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان:

ارسال شده در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: معلمان هرمزگان با سخت کوشی و مسئولیت پذیری، مسیر جهشی بزرگ در تبدیل آموزش سنتی و به آموزش مدرنیته را هموار ساختند.

ناهید سلیمانی ضمن تبریک هفته بزرگداشت معلم، از زحمات شبانه روزی معلمان هرمزگان قدردانی کرد. وی گفت: برنامه” شاد” گام نخست در آموزش و پرورش است برای تغییر و ایجاد انقلابی بزرگ در تبدیل شدن آموزش سنتی به آموزش نو و مدرن.

سلیمانی نقش معلمان در ایام تعطیلی مدارس را مهم دانست و افزود: معلمان هرمزگان با ایثار، گذشت و حس مسئولیت پذیری توانستند روح و روان دانش آموزان و خانواده ها را در ایام تعطیلی مدارس به آرامش برسانند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان تصریح کرد: معلمان فراتر از زمان، مکان و فضا و با عشق و علاقه مشغول تدریس دانش آموزان شدند و شعار” آموزش تعطیل نیست” را در منازل دانش آموزان محقق ساختند.

موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن قدردانی از حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: کانون پرورش فکری همگام با مدارس و با ایجاد فضا و بستر مناسب، در مسیر پرورش استعدادهای مختلف دانش آموزان تلاش می کند.

وی اضافه کرد: مطابق پیشنهاد ارائه شده به وزارت آموزش و پرورش، پیگیر استفاده از بستر برنامه” شاد” برای پیشبرد اهداف تربیتی و نیز ارائه آموزش های مختلف کانون پرورش فکری به دانش آموزان هستیم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!