مهلت نوآموزان جامانده برای سنجش سلامت تا ۱۵ شهریور

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد:

ارسال شده در ۳ شهریور ۱۴۰۳

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه نوبت جدید سنجش برای سال تحصیلی آینده احتمالا مهرماه است گفت: نوآموزان جامانده امسال تا ۱۵ شهریور جهت انجام سنجش فرصت دارند.

«حجت‌الله الماسی»، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه جامانده‌های سنجش (نوآموزانی که از سنجش جا مانده‌اند) که به هر دلیلی به مراکز مراجعه نکرده‌اند تا ۱۵ شهریور فرصت دارند، گفت: آخرین فرصت برای مراجعه به سامانه سیرت یا سامانه my.medu.ir برای نوبت گیری و انجام سنجش ۱۵ شهریور است.

وی با بیان اینکه تاخیر در کار سنجش اختلالی را در تمام برنامه‌های آموزشی به وجود می‌آورد افزود: دانش‌آموزانی که تا کنون کار سنجش آن‌ها انجام نشده یعنی برای پایه اول و ثبت‌نام و ثبت کتاب‌درسی کاری انجام نداده‌اند و قطعا در فرآیند ثبت کتاب، کلاس بندی و مدرسه دچار مشکل می‌شوند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه تاخیر در ثبت‌نام حتی در سازماندهی معلمان نیز مشکل به وجود می‌آورد ادامه داد: فضای سنجش و مراکز مانند مدرسه باز است تا نوآموزان هرچه زودتر جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

الماسی با بیان اینکه نوبت جدید سنجش برای سال تحصیلی آینده احتمالا مهرماه است اظهار کرد: منتظر تشکیل جلسه با وزیر آموزش و پرورش برای تعیین زمان هستیم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!