بازدید کودکان و نوجوانان اعضای کتابخانه پستی روستای بنوبند از اکوسیستم دریایی، جانوری و بخش سنگ‌ها و صدف‌ها مرکز علوم مجتمع آفرینش

ارسال شده در ۲۳ تیر ۱۴۰۳

کودکان و نوجوانان اعضای کتابخانه پستی روستای بنوبند از مرکز تخصصی علوم کودکان و نوجوانان روستای بنوبند از اکوسیستم دریایی، جانوری و بخش سنگ‌ها و صدف‌ها مرکز علوم مجتمع آفرینش بازدید کردند.

بازدید اعضای کتابخانه پستی بندرعباس از اکوسیستم دریایی، جانوری، بخش سنگ‌ها و صدف‌ها مجتمع آفرینش ویژه عموم علاقمندان صورت پذیرفت.

به گفته مریم قنبری مربی کتابخانه پستی بندرعباس این بازدید در راستای ترویج فعالیت‌های علمی و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان روستایی با مباحث علمی صورت پذیرفت.

وی افزود: در این بازدید علمی که در تقویت فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط‌زیست که وظیفه شهروندی همه ماست ، کودکان و نوجوانان روستای بنوبند به شکل رایگان از اکوسیستم‌های دریایی، جانوری و بخش سنگ‌ها و صدف‌ها دیدن کردند.

قنبری افزود: اعضا در این بازدید با گونه‌های مختلف دریایی و جانوری، گیاهی، سنگ و کانی‌ها و صدف‌ها آشنا شدند.

قنبری همچنین از برگزاری کارگاه کاردستی، معرفی شخصیت، کارت پستال‌سازی، شعرخوانی و قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان روستای بنوبند در این روز خبر داد.

لازم به ذکر است کتابخانه پستی بندرعباس یکی از فعال ترین کتابخانه های پستی کشور است که از معاونت فرهنگی کشور مورد تقدیر قرار گرفته است.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!