شرکت ۹۱ نوجوان در کارگاه‌های حال خوش زندگی

در راستای نوجوان محوری و اجرای طرح یاری گران زندگی صورت گرفت؛

ارسال شده در ۲۳ تیر ۱۴۰۳

در مرکز الگوی تربیتی استان در تابستان امسال تا کنون ۹۱ نوجوان در کارگاه‌های حال خوش زندگی شرکت کرده‌اند.

ثبت‌نام کارگاه‌های «حالِ خوشِ زندگی» ویژه نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در مرکز الگوی تربیتی مجتمع آفرینش همچنان ادامه‌ دارد.

به گفته فاطمه غفاری سروستانی مسئول مجتمع آفرینش برگزاری این کارگاه‌ها در راستای نوجوان محوری و اجرای طرح یاری گران زندگی به جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.

غفاری سروستانی گفت: این کارگاه‌ها با شعار “تابستانتو بساز” و تاکید بر هشت‌ مهارت مثبت روان‌شناختی و با هدف تقویت و توانمندی نوجوانان در حوزه‌ هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه و آینده‌نگر و آگاهی بخشی و به‌روزرسانی توانمندی مربیان به‌منظور شناخت مهارت‌های مثبت و به‌کارگیری آن در فعالیت‌های کانون برگزار می‌شود.

مسئول مجتمع آفرینش افزود: در این کارگاه‌ها با بهره‌گیری از مربیان و کارشناسان با تجربه هشت مهارت، امید، خوش‌بینی، شادی و نشاط، خودباوری، جرات مندی، هوش هیجانی، روابط مثبت و معنویت برای نوجوانان برگزار می‌شود.وی ادامه داد: در تابستان ۱۴۰۳ تاکنون ۹۱ نوجوان با شرکت در کارگاه‌های مهارت‌های مثبت گام ‌های نخستین خود را در در راستای توانمندسازی برمی‌دارند.

غفاری افزود:علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مجتمع آفرینش بندرعباس ثبت‌نام کنند. وی افزود: در مرکز الگوی تربیتی استان تاکنون ۹۱ نوجوان در کارگاه‌های “حال خوش زندگی” با حضور فاطمه غلامزاده نخلی شرکت کرده‌اند و مهارت خودباوری و روابط مثبت را گذرانده‌اند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!