آواش خلیج فارس عنوان قهرمانی کسب کرد/آوش و بحر گستر سهمیه جهانی را گرفتند

لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان باشگاه های کشور

ارسال شده در ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

مسابقات لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان باشگاه های کشور با حضور ۱۴ تیم در بخش بزرگسال و آزاد به میزبانی دریاچه آزادی آغاز شد.

مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش رده سنی آزاد و بزرگسال (بالای ۴۰ سال)  در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

در رده سنی آزاد باشگاه‌های آوش خلیج فارس، سکان تهران، مورینگا، مارینا بندر عباس و امبرا و در رده بالای ۴۰ سال باشگاه های مورینگا، سکان تهران، آمبرا و مشعل دریا به رقابت با هم پرداختند.

مرحله اول و دوم این مسابقات  با برگزاری ۸ مسابقه در هر مرحله در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود. باشگاه‌های شرکت کننده در مسافت‌های ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به مصاف هم رفتند.

در دراگون‌بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۲.۰۱ دقیقه مقام اول را کسب کرد. سکان تهران با زمان ۲:۲۴.۴۱ دقیقه مقام دوم را به خودش اختصاص داد و مورینگا با زمان ۲:۲۴.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در دراگون‌بوت ۲۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۵۵.۵۳ ثانیه مقام اول، مورینگا با زمان ۵۷.۱۰ ثانیه مقام دوم و سکان تهران با زمان ۵۷.۱۴ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند. در دراگون‌بوت ۱۰۰۰ متر رده سنی آزاد سکان تهران با زمان ۴:۵۳.۸۶ دقیقه مقام اول، مورینگا با زمان ۴:۵۶.۸۳ دقیقه مقام دوم و آوش خلیج فارس با زمان ۵:۰۲.۰۹ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در دراگون‌بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد سکان تهران با زمان ۲:۲۳.۲۰ دقیقه مقام اول، آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۴.۱۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۶.۹۲ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی آزاد آوش خلیج فارس قهرمان شد. سکان تهران نایب قهرمان و مورینگا در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

لازم به توضیح است که در پایان مسابقات آب های آرام تیم بحر گستر پارس هرمزگان و در مسابقات دارگون بوت باشگاه آوش نیلگون خیلج فارس سهمیه مسابقات جهانی را کسب کردند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!