برگزاری دوره آموزشی رایگان مبانی طراحی محصول در صنایع‌دستی

ارسال شده در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

دوره آموزشی رایگان مبانی طراحی محصول در صنایع‌دستی در بندرعباس برگزار شد.

ساناز رمجی  با بیان این مطلب که طراحی محصول شیوه‌ای است که هنرمند بر اساس ظاهر زیبا، کیفیت بالا، کاربری و قابل استفاده بودن محصول و … را در یک بسته به مشتری عرضه می‌کند.

هدف از برگزاری این دوره را آشنایی فعالین صنایع‌دستی با مبانی طراحی محصول و شناخت آن عنوان کرد و افزود: توانمندسازی و به‌روزرسانی دانش شاغلین صنایع‌دستی در راستای بهینه شدن محصولات صنایع‌دستی از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

او با اشاره به اینکه محصولاتی که ظاهر بهتری دارند، بهتر فروش می‌روند، افزود: برگزاری این دوره بر اساس نیاز هنرمندان و صنعتگران با هدف نوآوری در محصولات صنایع‌دستی استان است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار کرد: طراحی محصول برای پیشبرد مسیر صنعتگران صنایع‌دستی برای موفقیت بسیار مهم است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره با سرفصل‌های ابعاد تفکر طراحی در صنایع‌دستی، معرفی ارزش‌های نه‌گانه طراحی در مصنوعات صنایع‌دستی، مراحل فرایند طراحی مصنوعات صنایع‌دستی و چند نمونه موردی موفق در طراحی مصنوعات صنایع‌دستی آشنا شدند.

رمجی تأکید کرد:  امیدواریم با برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای شاغلین صنایع‌دستی، شاهد رشد بیش‌ازپیش در حوزه تولید، کارآفرینی، بازاریابی و فروش صنایع‌دستی در استان باشیم.

گفتنی است که ۳۰ نفر از شاغلین صنایع‌دستی در دوره آموزشی مبانی طراحی محصول در صنایع‌دستی در بندرعباس شرکت کردند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!