کیش اینوکس به کام بانوان کارآفرین/ از تفاهم نامه با اتحادیه روسیه تا بانوان آذربایجان غربی

ارسال شده در ۲۰ آبان ۱۴۰۲، توسط ایرنا

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک میان انجمن زنان کار آفرین کیش «کیش بانو» و اتحادیه بین المللی انجمن عمومی و ترویج حفظ سنت های اجتماعی کشور روسیه به امضا رسید.

«عالمه خسروی» با اعلام اینکه این تفاهم نامه در حاشیه نمایشگاه «کیش اینوکس» به امضاء رسید، اظهار کرد: این تفاهم نامه مشترک با هدف توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار بانوان منطقه آزاد کیش در حوزه صنایع و تولیدات دست ساز امضاء شد.

وی یکی از اهداف اصلی این انجمن در امضای این تفاهم نامه را ایجاد زمینه رشد و افزایش صادرات کالاها و خدمات مرتبط با این صنایع و حضور در نمایشگاه های مرتبط در کشورهای دیگر عنوان کرد و افزود: با امضای تفاهم نامه همکاری در بازار فروش و معرفی صنایع دستی و دست ساز بانوان هر ۲ کشور انجام می‌شود.

۲ تفاهم نامه همکاری فیمابین بانوان کیش و آذربایجان‌غربی به امضا رسید

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از امضا دو تفاهم نامه همکاری مشترک انجمن زنان کار آفرین کیش با سازمان منطقه آزاد ماکو و کانون زنان بازرگان استان آذربایجان غربی خبرداد و افزود: در همین راستا، دبیرخانه هماهنگی با هدف تسهیل و تسریع در توسعه کسب و کار بانوان انی ۲ منطقه راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه‌ها در راستای ایجاد بسترهای لازم در جهت توسعه و تقویت سیستم عرضه و فروش محصولات صنایع دستی بانوان کارآفرین منطقه به امضا رسید.

«خسروی» فراهم کردن شرایط لازم برای حضور در نمایشگاه‌های مرتبط، شناسایی فرصت‌های همکاری حضور در بازارهای هر ۲ طرف و معرفی نیازهای متقابل در خصوص صنایع تولیدی دست ساز را از جمله مفاد ذکر شده در این تفاهم نامه همکاری عنوان کرد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!