استعداد و ظرفیت بالای بانوان شهرستان بندرعباس در حوزه های مختلف صنایع دستی

فرماندار بندرعباس:

ارسال شده در ۱۴ دی ۱۳۹۸

بانوان شهرستان بندرعباس در حوزه های مختلف صنایع دستی و غذایی استعداد و ظرفیت های زیادی دارند

فرماندار بندرعباس گفت: دهیاران در سطح روستا در زمینه جمع آوری و عرضه محصولات صنایع دستی و غذایی به تولید کنندگان کمک کنند.

در راستای حمایت از مشاغل خانگی ، عزیزاله کناری فرماندار با همراهی مهندس باباخانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار و مهندس رضایی معاون عمرانی فرماندار از خانه صنایع دستی روستای بلندو از توابع بخش مرکزی بازدید بعمل آورد.

فرماندار بندرعباس در این بازدید ضمن تسلیت شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به ملت شریف ایران و مردم استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس اظهار داشت: سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب به فیض عظمای شهادت نایل و با شهادت ایشان ستاره ای دیگر به سپهر افتخارات انقلاب اسلامی و جهان اسلام افزوده شد.

وی در ادامه گفت: بانوان شهرستان بندرعباس در حوزه های مختلف صنایع دستی و تولیدات سنتی استعداد و ظرفیت های بسیاری دارند و باید به شکل مطلوبی برای نهادینه کردن استفاده از این ظرفیت ها و استعدادها در جامعه اقدام کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: باید از ظرفیت های موجود در منطقه استفاده شود و همچنین ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده نزدیک تر باشد تا بتوانید کار خود را توسعه دهید.

عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: لازم است دهیاری همکاری ویژه ای در این زمینه داشته باشد و در جمع آوری و عرضه محصولات تولید شده کمک کند تا در نتیجه باعث ارتقاء وضعیت معیشتی اهالی روستا خصوصا بانوان گردد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!