مسابقه قایقرانی قشم نتیجه زحمات شخصی‌ام بود/از نادیده گرفته شدن، گله مندم

مسئول کمیته کانوپولو هرمزگان:

ارسال شده در ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، توسط ایسنا

مسئول کمیته کانوپولو هرمزگان گفت: رئیس هیات قایقرانی باید پاسخگو باشند چرا زحمات کسانی که تلاش کرده و در این راستا زحمت کشیده اند را نادیده می گیرند.

ملیحه شاهین زاده افزود: ۱۳ اردیبهشت ماه اولین مسابقه رسمی در تاریخ قایقرانی شهرستان قشم انجام شد و بنده به شخصه برای برگزاری این مسابقات برنامه ریزی کرده و اسپانسری آن را بر عهده گرفتم و تلاش کردم مسابقه ای در شان جزیره هنگام و قشم برگزار شود، همچنین در این راستا رییس تربیت بدنی قشم و دوستان هیات قشم در این مسابقات حضور پیدا کردند و کمال تشکر را از آنها دارم.

شاهین زاده ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد بودم که نامی از بنده که سالیان زیادی است بصورت مستقل در حال تلاش برای رشد این رشته هستم، آورده نشده ، همچنین در اطلاع رسانی هایی که در راستای برگزاری این مسابقه انجام شده بود، اسم ورزشکاری بنام نسا صادقی را آورده بودند که ما در این رشته ورزشکاری به این نام را نداریم.

وی ادامه داد: با توجه به این رییس هیت قایقرانی باید مسئول و پاسخگو این باشند که چرا زحمات کسانی که تلاش کرده و در این راستا زحمت کشیده اند را نادیده می گیرند و همچنین اسامی ای را به دلخواه خودشان اضافه می کنند و جایی که باید حمایت هایی را انجام دهند این حمایت را دریغ می کنند.

شاهین زاده افزود: این مسابقه نتیجه زحمات شخصی بنده بوده و بدون حمایت هیچ کسی انجام شده است و به هیچ عنوان دوست ندارم که دیگران به نفع خودشان از نتیجه زحمات من استفاده کنند.

وی در پایان گفت: بنده به عنوان  یک بانوی هرمزگانی در مسابقات داوری و مسابقات بین المللی قهرمانی آسیا داوری کردم، همچنین مدت زیادی تلاش کردم تا هیات قایقرانی فین را تشکیل دهم و با تشکیل تیم کانوپولو آن را راهی مسابقات المپیاد کردم که در آن نتیجه سوم نیز کسب کردیم ولی در همه این مدت هیچ حمایتی نشدم که بسیار از آن گله مندم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!