پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب نیازمند جریان سازی فرهنگی می باشد

ارسال شده در ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

جلسه معاونت علمی و مهندسی فرهنگی با معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان جهت تشکیل کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت عفاف و حجاب برگزار گردید.

صادق ابراهیمی پور معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، در این جلسه اظهار داشت؛ بر اساس گفته‌های مقام معظم رهبری، باید راهبرد‌ها و اقدامات به صورت هماهنگ و هدایت گر تدوین و اجرا شود.

صادق ابراهیمی پور افزود؛ فضای مجازی هم فرصت است هم تهدید، باید از فرصت‌های آن استفاده کرد، و با تهدیدات آن مقابله کرد، و برای تحقق یافتن این هدف باید آموزش‌های لازم داده شود لذا پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب نیازمند جریان سازی فرهنگی است.

وی ادامه داد:باید از ظرفیت تمام نهاد‌ها، سازمان‌ها، ادارات، وتمام افراد انقلابی برای احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر به ویژه جریان سازی فرهنگ عفاف و حجاب در تمام عرصه‌ها به ویژه در فضای مجازی بهره برد.

در پایان: استفاده از ظرفیت‌های حداکثری طرفین در خصوص آگاه سازی، آموزش و فرهنگ سازی پیرامون مسئله عفاف و حجاب و تشکیل کارگروه ویژه آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است کارگروه فوق پس از انعقاد تفاهم نامه با حضورمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، معاونت علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان و مدیریت دبیرخانه خانواده و عفاف و حجاب تشکیل میگردد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!