بازدید سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس از کارگاه خانگی صنایع دستی لباس محلی

ارسال شده در ۵ شهریور ۱۴۰۱

مسلم عاشوری سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس از کارگاه خانگی صنایع دستی لباس محلی بازدید بعمل آورد.

سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس در حاشیه این بازدید گفت: مديريت اين کارگاه بر عهده خانم جیران بهره می باشد و لباس هایی که در این کارگاه خانگی تولید می شوند با طراحی جدیدی که روی لباس ها انجام می گردد مورد استقبال همگان قرار گرفته و باعث شده فروش قابل توجه ای داشته باشند.

در ادامه مديريت این کارگاه ضمن تشکر از حضور و بازدید مسلم عاشوری سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس بیان داشت: اينجانب جيران بهره مديريت مجموعه گردشگری سرگ سورو سعی بر اين داريم كه بتوانيم مشكل اقتصادی خانواده ها را در حد توان رفع نماییم.

وی ادامه داد: از اين رو كارگاهای خانگی با نام (( بانو بندری )) را با مديريت مهناز بهره و عزيزه بهره راه اندازی نمودیم  و طراح این کارگاه ميترا بهره می باشد كه توانسته يكی از پرطرفدارترين مزون و كارگاهها در سطح شهر بندر عباس باشد.

این بانوی کارآفرین بیان کرد: حدود ٢٠ نفر در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند و یک گروه ١٢ نفری دیگر نیز در زیر مجموعه کارگاه فعالیت دارند با هدف اينکه بانوان در خانه های خود با مديريت ما شاغل شوند و در حد توانشان كسب درآمد كنند و هيچ مشكلی برای عرضه و فروش نداشته باشند.

جیران بهره در پایان عنوان کرد: در تلاش هستیم تا در کنار این کارگاه خانگی در آينده نزدیک تعداد بيشتری را مشغول به كار نماییم و با حمايت  عاشوری سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس و سایر مسئولان ذی ربط ظرفیت های استان هرمزگان را با قابليت هایی که در حوزه صنایع دستی دارد بیشتر به دنيا معرفی کنیم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!