تقدیر انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد از موسسین آموزشگاهها

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری برگزار شد:

ارسال شده در ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ، انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد از موسسین آموزشگاهها  تقدیر به عمل آوردند .

 انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد طراحی دوخت ، صنایع دستی ،غذایی و هنری با حضور نرگس منتظری تختی مدیر کل امور زنان و خاواده استانداری و رضا علیزاده سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تندیس سپاس به موسسین آموزشگاههای آزاد زیر نظر صنف و مسئولین اداره کل فنی و حرفه ای اهدا کرد.

منتظری تختی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری  فعالیتهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در هفته ملی مهارت را قابل تقدیر دانست و گفت : مهارت آموزی و کیفیت آموزش در ارتقای کیفیت تولید و ایجاد اشتغال نقش موثر دارد.

رضا علیزاده سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ،: برگزاری نمایشگاه پنجه های ماهر، اشتغال پایداربا همت آموزشگاههای  آزاد و مراکز آوزشی ،نمایشگاه عکس مهارت آموختگان در مرکز شماره یک بندرعباس ،همایش کارآفرینی در مرکز رودان ،برنامه های بازدید و نمایشگاه در مراکز شهرستانها ،شرکت در نماز جععه ، دیدار با فرمانداران ،آموزشهای کوتاه مدت ،افتتاح ۴ کارگاه جدید و یک کارگاه سنجش مهارت عملی در بندرعباس ،افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی جوار دانشگاه فنی و حرفه ای از امور اجرایی در هفته مهارت  وکارآفرینی عنوان کرد و گفت : امیدواریم در سالجاری شاهد توسعه مهارت آموزی در استان باشیم که با حمایت مسئولین میسر خواهد شد.

در پایان پاره ای از مسایل آموزشگاههای آزاد مطرح شد و قرار شد در جلسه ای اختصاصی با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری  توسط روسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد پیگیری شود..

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!