طلوع زندگی از دورترین نقطه شرق و غرب هرمزگان

ارسال شده در ۱۱ تیر ۱۴۰۱

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه از تولد دو نوزاد در آمبولانس اورژانس ۱۱۵، در هشتمین روز از گرمترین ماه سال خبر داد.

دکتر حسین قاسمی گفت: با اقدام به موقع کارشناسان این مرکز، امروز یک نوزاد پسر و یک نوزاد دختر، آن هم در دورترین نقاط غرب و شرق استان، در آمبولانس به دنیا آمدند .

دکتر قاسمی در اینباره گفت: ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعدازظهر امروز، پیرو تماس یک شهروند از منطقه فرامرزان بستک و ارائه گزارش مبنی بر شروع دردهای ناشی از فرآیند زایمان یک مادر باردار ۳۱ ساله، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس جاده ای جناح، به منطقه اعزام و این مادر باردار را در طول مسیر، در حالیکه که با وسیله شخصی در حال انتقال آن به بیمارستان بودند؛ از همراهان تحویل میگیرند و با توجه به پیشرفت فرآیند زایمان، اقدامات حمایتی جهت تسهیل زایمان انجام و نوزاد دختر با اقدام به موقع تکنسین های اعزامی آقایان رنجبر و پاسلاری در صحت و سلامت کامل به دنیا آمد.

وی در ادامه افزود: دومین نوزاد نیز، در ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه در شرقی ترین نقطه استان، حین اعزام یک مادر باردار از درمانگاه لیردف به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک به کمک تکنسین های پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ لیردف، آقایان سبز علی و افراشته و مامای درمانگاه لیردف در صحت و سلامت به دنیا آمد.

 این نوزاد پسر و مادر ۳۱ ساله اش بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه از قبیل گرم نگهداشتن نوزاد، اکسیژن درمانی و تخلیه ترشحات حلق نوزاد، جهت ادامه درمان به بیمارستان خانم الانبیاء جاسک منتقل شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!