بانوان وشووکار بستکی مدال های رنگارنگ المپیاد دانش آموزی و انتخابی تیم ملی را درو کردند/ از ۲۵ شرکت کننده ۲۳ ورزشکار مقام کسب کردند

بادروج رئیس هیأت وشوو شهرستان بستک خبر داد :

ارسال شده در ۴ تیر ۱۴۰۱

شهاب الدین بادروج رئیس هیأت وشوو شهرستان بستک ، ضمن تشکر از تمام تلاش ها و زحمات سرپرستان خانمها آمنه دیده جهان و آمنه آزادانش و همچنین مربی و نائب رئیس سرکار خانم آدینه دیده جهان از پیشکسوتان و برترین مربیان استان و کشور ، تشکر کرد و افزود : از تمام تلاش ها ، زحمات و دلسوزی های سرپرستان و مربی زحمتکش و همچنین همراهی شورای اسلامی شهر بستک تشکر و قدردانی میکنم ‌.

بادروج ضمن تاکید بر اینکه از ۲۵ بانوی وشووکار شرکت کننده ۲۳ ورزشکار مقام کسب نمودند ، بیان داشت : در رده جوانان برای انتخابیه تیم ملی ، آیدا پلوی از بستک مقام سوم را کسب نمود .

وی افزود : بانوان وشووکار بستکی توانستند مدال های رنگارنگ المپیاد دانش آموزی در رده نوجوانان و انتخابی تیم ملی در رده جوانان و همچنین مسابقات دوستانه در رده های بزرگسالان و نونهالان را برای این شهرستان کسب کنند .

رئیس هیات وشوو شهرستان بستک بیان داشت : در رده بزرگسالان فاطمه افرا از بستک مقام اول ،لیلا مروت از بستک مقام اول،  ایمانه پژولش از کوهیج مقام اول و پرنیان برگزیده از بستک مقام دوم را کسب کردند .

وی افزود : در رده نوجوانان که در قالب المپیاد دانش آموزی برگزار شد نیز رکسانا بزن از کوهیج مقام اول ، نیاز جمالی از بستک مقام دوم ، عسل اسدی از بستک مقام دوم ، سنا کریمی از کوهیج مقام  دوم ، مهرناز طالبی از کوهیج مقام دوم ، یلدا نورایی از مردنو مقام سوم ، یسنی غلامی از بستک مقام سوم ، حدیث غنایی از بستک مقام سوم ، شیرین حاجی محمدی از زنگارد مقام سوم را کسب نمودند .

بادروج ادامه داد : در رده نونهالان نیز که به صورت دوستانه برگزار شد : یلدا پلوی از بستک مقام اول ، نائله نبوی فرد از کوهیج مقام اول ، عاطفه ارزانی از بستک مقام دوم، آوا کریم نیا از بستک مقام دوم ، کانی نصیری از بستک مقام سوم ،

حسنی شریفیان از برکه لاری مقام سوم ، نهال نبوی فرد از کوهیج مقام سوم ، ناعمه نبوی فرد از کوهیج مقام سوم و رومینا بزن از کوهیج مقام سوم را کسب کردند .

این مسابقات به صورت استانی و باحضور تیم هایی از بندرعباس ، بستک ، خمیر ، میناب و قشم بودند که به صورت استانی برگزار شد .

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!