فرخنده جلالی سرپرست روابط عمومی استانداری هرمزگان شد

ارسال شده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

استاندار هرمزگان با صدور حکمی «فرخنده جلالی» را به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی این استانداری منصوب کرد.

مهدی دوستی در این حکم آورده است: با عنایت به تخصص و تعهد جنابعالی و به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی عمومی استانداری هرمزگان منصوب می گردید.

انتظار می رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاه های کشوری و لشکری و با بهره گیری از نیروهای با تجربه و توانا در انجام وظایف محوله عمل نمایید.

همچنین اینک که به عنوان بخشی از بدنه دولت سیزدهم به خدمت مشغول هستید، امیدوارم با اتکال به ذات ایزد منان، خود را خدمتگزار صادق برای مردم شریف استان هرمزگان دانسته و در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب و سربلندی جمهوری اسلامی ایران کوشا باشید.

پیش از این نیز «فاطمه رکن الدینی» مسوولیت روابط عمومی استانداری هرمزگان را برعهده داشت.

فرخنده جلالی پیشتر سرپرست گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان را برعهده داشت و از سابقه ایشان می توان به رییس اداره امور هنری، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی هرمزگان در امور بانوان، مسوول دبیرخانه مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسوول دبیرخانه جشنواره بین المللی فرهنگی هنر خلیج فارس، مسوول دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان و غیره را اشاره کرد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!