قیاسی: وظیفه اصلی ما نجات جان انسان‌هاست

ارسال شده در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نایب رییس بانوان فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، امید به اعزام و مدال‌آوری دوچندان شده است گفت: با این حال ماهیت و وظیفه اصلی این فدراسیون، نجات جان انسان‌هاست.

شادی قیاسی با ارائه این توضیح که مسابقات رشته نجات غریق و غواصی در دو بخش استخری و ساحلی برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقات جهانی نجات غریق به میزبانی ایتالیا اواخر شهریور تا اوایل مهرماه برگزار می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون نجات غریق و غواصی، خاطرنشان کرد: چهار مرحله اردو پیش بینی شده که نخستین مرحله آن اسفندماه سال گذشته در شهر بوشهر و با حضور ۹ ورزشکار برگزار شد. ۶ نفر از آنها برای اردوی دوم که قرار است اردیبهشت ماه به میزبانی بندرعباس برگزار شود، انتخاب شده‌اند.

قیاسی با اشاره به اینکه امسال کامل‌ترین تیم برای مسابقات ساحلی اعزام می‌شود، تصریح کرد: با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک علاوه بر افزایش تعداد شرکت کننده‌ها، امید به اعزام و مدال آوری دوچندان شده است. خوشبختانه در وضعیت خوبی قرار داریم و تمام تلاش خود را برای مدال آوری در مسابقات جهانی بکار خواهیم بست، اگرچه صرف حضور در مسابقات و رقابت با کشورهای قدرتمند هم برای فدراسیون و وزارت ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است.

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: با حمایت‌های صورت گرفته، فدراسیون گام‌های بهتری برداشته است. ضمن اینکه ماهیت و وظیفه اصلی فدراسیون نجات غریق، نجات جان انسان‌ها و آموزش است که تلاش کردیم با وجود کرونا، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی تعطیل نشود. بر همین اساس دوره‌های مدرسی نجات غریق، داوری، مربیگری و همسان‌سازی مدرسان آب درمانی را به صورت جامع برگزار کردیم. همچنین برگزارکننده بیش از ۱۵ کارگاه در بخش همگانی و آب درمانی بودیم. ضمن اینکه تدوین سرفصل‌های آموزشی جهت برپایی دوره‌های ارتقای مدرسی درجه ۳ آب درمانی را هم دنبال می‌کنیم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!