پیام تبریک معاونین وزارت ورزش و جوانان در پی افتخارآفرینی دختران هندبال ایران

ارسال شده در ۱ فروردین ۱۴۰۱، توسط ایرنا

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، افتخارآفرینی دختران هدبالیست ایران را شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تبریک گفتند.

تیم هندبال دختران ایران پس از برگزاری دو دیدار پایانی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب سهمیه جهانی شد.

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا امروز با مقام دومی ایران به پایان رسید.

دختران هندبال ایران برابر ازبکستان و تایلند به برتری دست یافته و مقابل  قزاقستان شکست خوردند. در نهایت پس از برگزاری ۲ دیدار باقی مانده امروز، تیم دختران ایران پس از هند نایب قهرمان شد و قزاقستان نیز در رده سوم قرار گرفت.

سیدمحمد پولادگر معاون ورزش حرفهای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب نشان تاریخی تیم ملی هندبال دختران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و صعود به رقابتهای جهانی را تبریک گفت.

در بخش از پیام پولادگر آمده است:

بسیار خرسندم که در سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، تیم ملی دختران هندبال موفق شد در مسابقات قهرمانی جوانان هندبال آسیا فصل جدیدی را در این رشته هیجان انگیز و جذاب گشوده و با کسب مقام نایب قهرمانی و صعود به رقابتهای جهانی تاریخ سازی کرد.

بعد از حضور تیم ملی پسران در جمع چهار تیم برتر آسیا و راهیابی به رقابتهای قهرمانی جهان، اینک دختران شایسته هندبال کشورمان در تداوم موفقیت های ملی پوشان این رشته، موفق شدند با پیروزی های ارزشمند خود گوشه‌ای از استعداد و پتانسیل بالای خود را در سطح آسیا نشان دهند.

این موفقیت‌های ادامه دار بی تردید نشان از برنامه ریزی اصولی مسئولین فدراسیون و عزم راسخ تک تک ملی پوشان شایسته تیم ملی هندبال دارد.

اینجانب به یکایک اعضاء، کادر فنی و همچنین مسئولین فدراسیون هندبال این موفقیت را تبریک گفته و صمیمانه آرزوی سربلندی و افتخارآفرینی های بیش از پیش شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

همچنین مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز در پیامی جداگانه موفقیت تیم ملی هندبال جوانان بانوان ایران و راهیابی به رقابت های جهانی را تبریک گفت و نوشت:

درخشش دختران ورزشکار ایران در رویدادهای عرصه بین المللی ورزش، نشانهای از اعتلای نقش تاریخ سازی بانوان ایران اسلامی است.

خدا را شاکرم که در استمرار موفقیت های دختران ورزشکار ایران، تیم ملی هندبال جوانان بانوان ایران در مسابقات کسب سهمیه جهانی و با حضور در میدان رقابت، توانمندی های هندبال بانوان کشور در مقابل هند، تایلند و ازبکستان رخ نمایی نمود ‌و سهمیه رقابت های جهانی را در این رده سنی برای هندبال بانوان ایران به ارمغان آوردند.

راهیابی تیم ملی بزرگسالان به رقابت های جهانی و کسب جواز رقابت های جهانی توسط تیم ملی جوانان، نوید بخش روزهای بالندگی هندبال بانوان کشور در رویدادهای سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

این موفقیت ها را شایسته تقدیر می دانم و راهیابی تیم ملی هندبال بانوان جوانان به رقابت های جهانی را به مسئولان فدراسیون ، کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم.

از خداوند متعال سلامتی جامعه ورزش و سربلندی ورزشکاران غیور ایران اسلامی در سال ۱۴۰۱ را آرزومندم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!