مجللی: سرمربی برزیلی سطح فنی ملی‌پوشان قایقرانی را بالا برده است

ارسال شده در ۱۴ اسفند ۱۴۰۰، توسط ایرنا

مربی تیم ملی قایقرانی زنان گفت: تجربه خوبی را در کنار سرمربی برزیلی کسب کردیم. از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی موارد زیادی را از «پدرو سنا» آموختیم و روند تیم رو به پیشرفت است.

مهسا مجللی اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از اواسط آذر ماه شروع شد و تا الان هم ادامه دارد. همه اردوها به جز یک اردو در تهران برگزار شد. هدف اصلی این تمرینات حضوری موفق در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین است، اما پیش از آن هم ملی‌پوشان باید در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند حضور یابند.

وی ادامه داد: تست انتخابی تیم ملی را برای اعزام به تایلند از قایقرانان گرفتیم اما تعداد ملی‌پوشان اعزامی به این رقابت‌ها هنوز مشخص نیست.

مربی تیم ملی با اشاره به اینکه تجربه خوبی را در کنار سرمربی برزیلی کسب کردیم، گفت: از لحظ تاکتیکی و تکنیکی موارد زیادی را از «پدرو سنا» آموختیم و روند تیم رو به پیشرفت است. وی ورزشکاران ایرانی را بسیار دوست دارد و هرگز درباره اینکه تیم ملی ضعیف است، سخنی نگفت. ورزشکاران تیم ملی در سطح بالایی قرار دارند و همواره بهترین عملکرد خود را نشان دادند.

وی یادآور شد: در حال حاضر نمی‌توان درباره عملکرد دختران ایران در بازی‌های آسیایی صحبت کنم.  سطح فنی ملی‌پوشان در اردوها رو به پیشرفت است و رکوردهای خوبی را ثبت کردند و عملکرد آنها راضی کننده بود. ملی‌پوشان همه تلاش خود را می‌کنند تا بهترین نتیجه را بدست بیاورند.

مجللی عنوان کرد: شرایط مسابقات قهرمانی آسیا هم خاص است و ملی‌پوشان برای کسب سکو می‌جنگند اما رقبای ایران در این رقابت‌ها را نباید دستکم گرفت، زیرا سطح خیلی خوبی دارند و بیشتر آنها در مسابقات جهانی به مدال رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه لیگ در افزایش انگیزه ملی‌پوشان تاثیر زیادی دارد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که مسابقات لیگ پخش زنده تلویزیونی داشت، انگیزه بازیکنان مضاعف شده است و در کنار این پوشش رسانه‌ای، حامیان مالی زیادی نیز جذب این رشته می‌شوند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!