خط آموزش و توليد آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای بيماران خاص و سرطان بزرگسال افتتاح شد

همزمان با روز ملی ژاپن

ارسال شده در ۷ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش آوای دریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان ،خط آموزش و توليد آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد رشمون(موسسه خیریه بيماران خاص و سرطان بزرگسال )با كمك هاي سفارت ژاپن در ايران تکمیل و افتتاح گردید.
بنا بر این گزارش ، اين افتتاحيه با حضور آيكاوا كازوتوشي سفير ژاپن ، آقای شعبان نماینده امور خارجه استان ، جمعی از مدیران و هيأت مدیره موسسه خیریه بیماران خاص و سرطان بزرگسال در بندرعباس برگزار شد.
اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان کرد: این پروژه با هدف آموزش توانمند سازی انجام شده است و در دو مرحله این اداره در زمینه های تجهیز کارگاهها و توانمند سازی بر اساس آموزش متناسب با نیاز بازار کار از این فرصت بهره مند شده است .
مهندس کریمی افزود : از سال ۱۳۹۶ این اداره کل به ارایه طرح و بررسی روند اجرایی پروژه کمک های ژاپن موسوم به GGP با هدف تجهیز کارگاهها و آموزش پرداخته است و نماینده وقت سفارت ژاپن در ایران از مراکز آموزش فنی و حرفه ای جاسک ،بشاگرد ،خواهران میناب و سیریک و آموزشگاه رشمون با هدف کمک به توسعه آموزش بازدید کرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تصریح کرد : سفارت ژاپن با بررسی ظرفیت و نیازهای این مناطق با طرحهای توسعه و تجهیز کارگاهی موافقت نمود .
لازم بذکر است استان هرمزگان و سواحل مکران ظرفیت ایجاد و توسعه آموزش رشته های صنایع نفت و پتروشیمی ،دریایی ،کشاورزی و صنایع دستی بومی و … دارد و نیاز به توسعه زیرساختهای آموزش در این مناطق ضروری می باشد.
میترا قاسمی مدیر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای رشمون و موسسه خیریه بیماران خاص و سرطان بزرگسال گفت :ما اميدواريم اين چنين همكاري ها با اهداف مشترك انسان دوستانه با هدف تامين امنيت انساني و توانمندسازي جامعه هدف روز به روز بيشتر شود

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!