واکنش معاون امور زنان رییس جمهوری به حضور بانوان در ورزشگاه

ارسال شده در ۱۱ دی ۱۴۰۰، توسط ایرنا

انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال زنان گفت: خوشحالم که بر اساس گفته مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی، تساوی و عدم تبعیض در بهره‌مندی از امکانات بین زنان و مردان وجود دارد. امیدوارم حمایت‌های بیشتری شود و شاهد پیشرفت زنان در جنبه‌های مختلف باشیم.

وی افزود: امید دارم که زنان از امکانات ورزشی بهره‌مند باشند؛ هم در جهت سلامتی خودشان و هم برای نشان دادن استعدادها و توانایی‌هایشان در مسابقات ورزشی. ما هم هرچقدر در توانمان باشد از تیم‌های ورزشی زنان حمایت می‌کنیم.

خزعلی گفت: زنان نیز الگوی جدیدی به دنیا ارائه کنند؛ هم در صحنه‌های جهانی حضور داشته باشند و هم حجاب، عفاف،‌ ارزش‌ها و خانواده را حفظ کنند. این موضوع را امروز هم در اردوی تیم ملی به‌خوبی دیدیم. خواسته ما این نیست که ورزشکاران زن و مرد یک‌بعدی پرورش پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: زنان ورزشکار ایرانی باید این الگو را ارائه کنند زیرا بسیاری از زنان جهان و کشورهای اسلامی منتظر هستند که این الگوها را دریافت کنند و ببینند که راه سومی هم وجود دارد؛ شیوه‌ای که زن در عرصه‌های مختلف بدرخشد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: از خواهرم زهره کودایی تشکر می‌کنم که علاوه بر اینکه در میدان ورزشی درخشید، مقابل بی‌اخلاقی‌ها هم ایستادگی کرد.

وی درباره موضوع ورود زنان به ورزشگاه اظهار داشت: دولت برای ورود زنان به ورزشگاه سیاست‌های لازم را اتخاذ می‌کند. جلسات درباره این موضوع درحال برگزاری است و منتظر تصمیم‌گیری کلان دولت است. امیدوارم بزودی تصمیمات اعلام شود.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!