مراکز کارآفرینی و کانال ارتباطی با کارآفرینان مورد توجه قرار گیرد

ارسال شده در ۴ دی ۱۴۰۰

در جلسه ای که با حضور زنان فعال اقتصادی و کارآفرین برگزار شد  ، منتظری تختی مدیر کل امور زنان و خانواده  با اشاره به نقش موثر بانوان کارآفرین در ایجاد اشتغال ، هدف از برگزاری این جلسه را شناسایی مسائل و مشکلات حوزه کارآفرینان بیان و افزود که رفع مشکلات این جامعه در توسعه اقتصاد و اشتغال زایی استان اثربخش خواهد بود .

منتظری تختی مدیر کل امور زنان و خانواده اظهار داشت : تشکیل مراکز کارآفرینی ، ایجاد کانال ارتباط با کارآفرینان باید مورد توجه قرار بگیرد .

وی  دسترسی زنان کارآفرین به عرضه و فروش محصولات در فضای مجازی را یکی از عوامل ویژه برای آنها عنوان کرد و گفت: این فضا می تواند فرصت مناسبی را برای حضور بانوان در بازار کسب و کار بدون محدودیت زمانی و مکانی فراهم کند .

در این نشست کتایون سپهری عضو هئیت مدیره انجمن کارآفرینان کشور بیان کرد : زنان کارآفرین بعنوان راهبر شغلی می توانند نقش مهمی در توسعه پایدار استان و کشور داشته باشند .

کتایون سپهری افزود : توانمندسازی و حمایت از ایجاد فرصتهای کسب و کار های خانگی بازار محور با اولویت ایجاد و توسعه فعالیتهای شبکه ای و تکمیل زنجیره ارزش محصولات با هدف ایجاد اشتغال پایدار از اهداف ویژه انجمن کارآفرینان کشور میباشد .

در این نشست ، جمعی از بانوان کارآفرین در حوزه های مختلف مسائل و مشکلات پیشنهادی خود  را در حوزه اشتغال و کارآفرینی از جمله بازاریابی، صادرات، تسهیلات، صدور مجوز و فضای کارگاهی بیان کردند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!