مریم مقدس پل ارتباطی بین ادیان است

خلیفه ارامنه تهران:

ارسال شده در ۴ دی ۱۴۰۰، توسط ایرنا

خلیفه ارامنه تهران با اشاره به جایگاه ویژه حضرت مریم در اسلام گفت: مریم مقدس پل و رابطی برای گفت‌وگو و تعامل بین ادیان است.

 اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان در چهارمین نشست کنگره بین المللی ولایت اجتماعی زن با موضوع معاصر سازی سبک زندگی حضرت مریم (ع) افزود: بی تردید اسلام هم برای حضرت مریم جایگاه ویژه‌ای معرفی کرده و در این خصوص مقالات متعددی به چاپ رسیده است. عشق ما نسبت به حضرت مریم عشقی بی حد و حصر  است و بر همین اساس هم صدها کلیسا به نام مریم مقدس نامگذاری شده است.

وی با تبریک سال جدید مسیحی به مسیحیان ایران و جهان تاکید کرد: برای همه به خصوص ایرانیان و  مسیحیان در ارمنستان و دیگر نقاط جهان سالی خوب و همراه با سلامت آرزو می‌کنم. برگزاری چنین نشست‌ها و کنگره‌هایی قابل تقدیر  است که می‌تواند موجب گفت وگوی بین ادیان و برقراری تعامل بیشتر شود.

نشست کنگره بین‌المللی ولایت اجتماعی زن با موضوع معاصر سازی سبک زندگی حضرت مریم (ع) به‌صورت حضوری و مجازی، با حضور «حسن رحیم پور ازغدی»،  اسقف اعظم «سیبوه سرکیسیان»، خلیفه  ارامنه تهران، اندیشمندان، خانواده‌های شهدای مسیحی؛ ارامنه، آشوری و جمعی از مسئولان، به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!