اهدای ۳۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تا پایان سال جاری

رئیس کمیته امداد اعلام کرد:

ارسال شده در ۱ آبان ۱۴۰۰
اهدای Û³Û° هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تا پایان سال جاری½!±

رئیس کمیته امداد از اهدای ۳۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سراسر کشور تا پایان سال خبر داد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم اهدای ۳۰۰ دستگاه یخچال به مددجویان استان هرمزگان با تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گره‌گشایی از نیازمندان را وظیفه اصلی این نهاد دانست و گفت: در کمیته امداد هیچ شأنی جز خدمت‌گذاری به مددجویان برای خود قائل نیستیم.

وی بر اهمیت توانمندسازی مددجویان تاکید کرد و افزود: رکن اول توانمندسازی اشتغال است و مسکن و خودباوری فرهنگی دیگر ابعاد توانمندسازی جامعه هدف به شمار می‌روند.

بختیاری به برنامه دولت برای ساخت چهار میلیون واحد مسکن طی چهار سال اشاره کرد و گفت: ۳۶۰ هزار واحد مسکن از این میزان سهم مددجویان کمیته امداد است که با ساخت آن تمام خانواده‌های تحت حمایت، صاحب مسکن می‌شوند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم محرومیت را از اقشار نیازمند برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: باید صدای انسان‌های نیازمند را بشنویم و با جدیت برای رفع مشکلات آنها تلاش کنیم؛ این فرمان خداوند متعال است.

بختیاری در خصوص تامین جهیزیه زوج‌های نیازمند گفت: تا پایان سال ۳۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور اهدا خواهد شد.

وی از همراهی دولت و مجلس با کمیته امداد تقدیر کرد و افزود: خداوند متعال را بسیار شاکریم که سه قوه در کنار هم آماده خدمت هستند و این برای مردم باعث امیدواری است.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!