تعیین تکلیف مهمترین برنامه های حوزه اشتغال شهرستان بستک در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان

ارسال شده در ۲۴ مهر ۱۴۰۰

هفتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بستک به ریاست مهندس محققی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور اعضای این کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مهندس محققی با اشاره به بررسی طرح بسته بندی خرما آقای بدویی بر لزوم تعیین تکلیف این طرح و صدور پروانه بهره برداری و همچنین پرداخت مابقی تسهیلات تکمیلی کم بهره برای اتمام این طرح تأکید و از افتتاح این طرح در دهه فجر سال جاری خبر داد.

وی در ادامه به موضوع ساماندهی بازار فروش محصولات خانگی پرداخت و افزود :پارک ریخونه بستک به عنوان تنها مرکز عرضه محصولات خانگی انتخاب گردیده و از شورای اسلامی شهر بستک انتظار می رود با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برای راه اندازی این بازار اهتمام ورزند.

در پایان این جلسه معاون عمرانی فرماندار بر برنامه های ذیل سیاست های فعال بازار کار، شامل طرح کارورزی،مشوق بیمه ای و یارانه دستمزد جهت برخورداری کارفرمایان از مزایای طرح های مورد اشاره تأکید نمود.

لازم به ذکر است در این جلسه ۶۰ طرح مشاغل خانگی که توسط مدیران جهاد کشاورزی،صمت و میراث فرهنگی شناسایی شده بودند بررسی و ۳۰ طرح به عنوان مصوبه به کارگروه اشتغال استان معرفی گردید.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!