دستگیری سارقان میلیاردی طلا و جواهر در کیش

ارسال شده در ۹ مرداد ۱۴۰۰، توسط ایسنا

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سارقان میلیاردی طلا و جواهر در این جزیره خبرداد.

سرهنگ علی اصغر جمالی در جمع خبرنگاران گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل مسکونی کیشوندان، دستگیری سارق یا سارقین احتمالی با حمایت دستگاه قضایی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در پی اقدامات پلیسی، متهمان که در قالب سفر خانوادگی به کیش آمده بودند شناسایی و ۳ نفر در این رابطه دستگیر که تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی  عنوان کرد: ارزش ریالی طلا ، جواهرات و ارز مکشوفه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که با مراجعه مالباختگان، شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل آنان خواهدشد.

جمالی بیان کرد: شناسایی منازل فاقد ایمنی و سرقت از منازل طبقه همکف، اول و ورود بی دردسر به منازل، استفاده از خانه های شبانه به عنوان مخفیگاه، تخریب گاو صندوق و سرقت طلا و ارز انگیزه سرقت از منازل را برای سارقین بصورت خانوادگی افزایش داده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: به مالکین توصیه می شود در حین خروج از جزیره نسبت به رعایت اصول ایمنی پیشگیری از سرقت اموال خود اطمینان حاصل کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تصریح کرد: با توجه به سرقت های سریالی صورت گرفته روند رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد تعدادی از مالباختگان خارج از کیش حضور دارند نیاز به حضور آنان جهت شناسایی اموال و طرح شکایت توسط آنان است.

وی ادامه داد: به مردم عزیز توصیه می کنم اشیاء قیمتی خصوصاً طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات در بانک بسپارند یا در جای مطمئن نگهداری کنند.

جمالی خاطرنشان کرد: سارقین بدانند کیش جای امن برای آنان نخواهد بود و قطع به یقین با همکاری خوب مردم از طریق تماس با ۱۱۰ و تأمین نیازهای چون دوربین چهره خوان توسط مسئولین متولی می تواند عامل بازدارنده ای در پیشگیری از سرقت ها در جزیره کیش باشد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!