سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور بهمن ماه برگزار می شود

فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان استان خبر داد:

ارسال شده در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، توسط صبح ساحل

نخستین نشست تخصصی نواب روسای هیات های ورزشی گلف، تنیس روی میز ، روستایی و عشایری، نابینایان و کم بینایان، نجات غریق و غواصی، ووشو، بدنسازی و پرورش اندام، تیر اندازی،‌ هندبال، شمشیربازی، شطرنج، بسکتبال، بیماران خاص و پیوند اعضاء، همگانی، جودو، تیر اندازی با کمان، شنا، اسکواش و  کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان هرمزگان با حضور فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان استان در سال جدید در دفتر معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد.

مرادی اظهار داشت : فعالیت های ورزش بانوان طی یک سال گذشته در قالب ۹ طرح بوده و این طرح ها در راستای تحقق و ارتقای سطح سلامتی و نشاط بانوان استان هرمزگان انجام شد.

وی ضمن قدردانی از عملکرد مثبت هیات های ورزشی در سال گذشته افزود: سالی که گذشت، اداره کل ورزش وجوانان استان علی رغم کمبود اعتبارات توانست بخشی از مشکلات مالی هیات های ورزشی را با حمایت مدیرکل   برطرف سازد و به هیات ها جهت اعزام و برگزاری مسابقات در حد توان مساعدت نماید و  ورزشکاران ما توانسته اند به توفیقات خوبی در سال گذشته دپیدا کنند و با بیش از ۱۱۰ مدال رنگین (طلا ، نقره و برنز) در رده های جهانی و آسیایی و بین المللی در مسابقات مجازی و حضوری جایگاه ویژه ای در ورزش به دست بیاورند.‌

معاونت توسعه ورزش بانوان استان بیان داشت: امیدوارم با توجه به  شیوع کرونا که باعث شده باشگاه های ورزشی  به تعطیلی کشانده شود، با برنامه ریزی مناسب و همکاری  هیات ها بتوانیم با توسعه ورزش همگانی و حرکات ابداعی در فضای مجازی، شور و نشاط را بین جوانان و خانواده ها ایجاد کنیم. مرادی گفت:  هیات های ورزشی باید ۹ طرح ملی از سوی وزارت را در برنامه های پیش روی خود بگنجانند و فعالیت ورزشکاران خود را در فضای مجازی گسترش و با برنامه ریزی مناسب تعداد ورزشکاران سازمان یافته خود را افزایش دهند.

وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره ها مسابقات در فضای مجازی باعث ایجاد شور و نشاط در بین بانوان استان می شود . معاونت توسعه ورزش بانوان گفت: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و  این مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است . حضور تعداد زیاد ورزشکاران در این مسابقات ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت شناسایی بهتر استعدادها در رشته های مختلف ورزشی از مهمترین دلایل ارزشمند بودن این رقابت هاست و فرصتی مناسب برای شناساندن و شکوفایی استعدادهای بالقوه استان است و موفقیت ورزشکاران نام نیکی از استان هرمزگان را به یادگار می گذارد و باید در این فرصت برنامه ریزی مناسبی جهت برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر انجام

گیرد. وی در پایان از زحمات  محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان به خاطر نگاه ویژه و حمایت های بی شائبه ایشان به ورزش بانوان تقدیر و تشکر نمودند در پایان این جلسه  هر یک از نواب روسای هیات های ورزشی راهکارها و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!