مدیران، مسوول رعایت پروتکلهای بهداشتی کارکنان و رسیدگی به مشکلات مردم هستند

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار در بازدید سرزده از ادارات:

ارسال شده در ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: مدیران دستگاه ها علاوه بر مسوولیت نظارت و رسیدگی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کارکنان ملزم به پاسخگویی و رفع مشکلات مردم نیز هستند.  نازنین شیبانی در بازدید از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یکی از شعبات تامین اجتماعی بندرعباس گفت: بنابر تاکید استاندار در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، این معاونت بازدیدهای سرزده از ادارات را در جهت ارتقای سلامت کارکنان، صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستور العمل های ستاد ملی کرونا در دستور کار خود قرار داده است.

وی در این بازدید با تاکید بر اینکه میز خدمت، طرحی نمادین نیست و باید به معنای حقیقی در جهت تسهیل در ارائه خدمات به مردم اقدام کند، افزود: از این طریق می توان با تجمیع خدمات، مطالبات ارباب رجوع را محقق کرد.

 شیبانی با تاکید بر دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی موظفند یک روز در هفته را به عنوان روز دیدار چهره به چهره با مردم  اختصاص دهند و با جدیت مشکلات مردم را پیگیری کنند.

نازنین شیبانی یادآور شد: مسئله مهم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 10 الی 30 درصد جمعیتی هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

وی  تصریح کرد: عدم رعایت پروتکل ها اول به خود کارکنان ضربه می زند لذا ضروریست تا در کنار رعایت این نکات، رسیدگی به کار مراجعان نیز تسریع شود تا امکان آلودگی کاهش یابد.

 شیبانی در پایان خاطر نشان کرد : این بازدید ها ادامه دارد و مدیران دستگاه های اجرایی مسئول رعایت تمامی دستور العمل های بهداشتی در دستگاه ذیربط خواهند بود.

در راستای اجرایی شدن مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ، معاون استاندار به همراه جمعی از مدیران استانی بصورت سرزده  از چند دستگاه اجرایی بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی رعایت پروتکلهای بهداشتی در این ادارات قرار گرفت.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!