هدف از ارزیابی دستگاه ها شناسایی نقاط ضعف و قوت آنهاست
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد :

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت : هدف از ارزیابی عملكرد دستگاه های اجرایی آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه ها و ارایه برنامه و راهكار در جهت بهبود عملكرد و ایجاد تحول در نظام اداری است.
نازنین شیبانی تذرجی در دومین نشست کارگروه ارتقای سلامت اداری و عملکرد و صیانت از حقوق شهروندی بیان داشت: ارتقاء و جلب اعتماد عمومی و افزایش رضایت عمومی از نیازهای اساسی و امروز کشور است و این امر مستلزم پاسخگویی و مسئولیت پذیری تمامی کارکنان و مدیران در قبال عملکردها و پیامدهای آن است.
شیبانی خاطر نشان کرد : شفاف سازی عملکرد و اقدامات و فرآیندهای اداری موجب ارتقاء سلامت اداری خواهد شد که این موضوع از تاکیدات مقام معظم رهبری و مفاد ابلاغیه ریاست جمهوری در تکالیف نقشه اصلاح نظام اداری است.
وی ضمن تاكید بر ضرورت توجه، مشاركت و همكاری همه جانبه دستگاههای اجرایی استان در فرایند ارزیابی عملكرد، اظهار امیدواری كرد : با توجه به توانی كه در بدنه كارشناسی دستگاههای اجرایی استان وجود دارد تلاش، جدیت و اهتمام لازم در این خصوص به عمل آمده و در پایان شاهد تحول مورد انتظار مسوولان دولت از نظام اداری استان باشیم.
نازنین شیبانی افزود : ارزیابی عملکرد کارکنان و سازمانها از حساسترین موضوعاتی است که جهت شناخت و پیشبینی رخدادهای مرتبط با رفتار سازمانی، مسئولیتپذیری، پاسخگویی و آگاهی از وضعیت عملکرد دستگاه در ارتباط با تقویت اعتماد عمومی انجام میگیرد.
وی گفت: شاخص های ارزیابی سالیانه باید با سال قبل مقایسه و برای رسیدن به نمره عالی آسیب شناسی انجام شود .
نازنین شیبانی آموزش را در ارتقای نظام سلامت اداری بسیار مهم و ضروری دانست و تاکید کرد : در آینده نزدیک نیز دوره های آموزشی پیشگیری و مقابله با فساد اداری برای مدیران و دهیاری ها، شهرداری ها و فرمانداری برگزار خواهد شد.
در دومین جلسه کمیته ارتقای سلامت اداری ، عملکرد و صیانت از حقوق شهروندی ، ضمن ارائه گزارشی از سوی دبیر این کمیته درخصوص ارزیابی عملکرد آن در سال ۹۸، خط مشی ها برای سال جاری از سوی معاون استاندار اعلام شد.