دستگاههاي اجرايي از خدمات احصاء شده ميز خدمت الكترونيكي به مردم اطلاع رساني كنند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد:

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به ضرورت خدمات رسانی در راستای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان و همچنین کاهش تردد و حضور ارباب رجوع، خدمات ادارات باید در قالب میز خدمت و به شکل الکترونیکی ارتقا و اطلاع رسانی شود.
نازنین شیبانی تذرجی در جلسه ساماندهی میز خدمت الكترونیكی دستگاه ها عنوان کرد: ادارات برای کاهش حضور فیزیکی مراجعهکنندگان در روزهایی که کرونا شایع شده است، مسئولیتی دارند و یکی از مسئولیتهای اجتماعی آنان فراهم کردن زیرساختهای ارائه خدمات الکترونیکی در قالب میز خدمت الکترونیک است و در این راستا صدا و سیما و روابط عمومی دستگاه ها باید نحوه ارایه خدمات الکترونیکی ادارات به مردم را اطلاع رسانی کنند .
وی گفت: زیر ساختهای مورد نیاز برای اجرایی شدن این طرح آماده است و مشکلی در رابطه با زیر ساختهای لازم ندارد.
نازنین شیبانی ادامه داد: طبق دستور اکید استاندار تلاش می شود تا پایان هفته دولت تمامی مراکز به میز خدمت الکترونیکی مجهز شوند.
معاونت توسعه، مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و بهداشتی در محیط کار گفت: میز خدمت در راستای عینیت بخشیدن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شکل گرفته است و میتواند نقطه عطفی در جهت تسهیل در خدمترسانی شایسته به شهروندان باشد.
وی افزود: سامانه میز خدمت الکترونیکی با هدف ارتقای رضایتمندی مردم استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات به شهروندان و همچنین جلوگیری از ضایع شدن حقوق مراجعان را فعال خواهد شد .
شیبانی با اشاره به اینکه میز خدمت الکترونیک قابلیتهای فراوانی دارد، خاطر نشان کرد: کاهش هزینهها، افزایش سرعت در انجام امور و رضایتمندی شهروندان از قابل توجهترین اهداف مورد نظر اجرای راهاندازی میز خدمت الکترونیکی است.
معاون استاندار خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به مردم در این محور مورد تاکید است و متاسفانه خیلی از مردم نسبت به خدمات میز الکترونیک اطلاعی نداشته و دچار سردرگمی می شوند که باید توسط صدا وسیما به مردم آموزش های لازم داده شود.