رنکینگ برترین‌های بدمینتون بانوان کشور در زنجان پایان یافت

ارسال شده در ۹ دی ۱۴۰۲، توسط ایرنا

مسابقات رنکینگ برترین‌های بدمینتون بانوان کشور، انتخابی تیم ملی که از پنجم دی ماه در محل آکادمی استاد محمود انصاری واقع در اراضی پایین کوه شهر زنجان آغاز شده بود عصر جمعه با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

رنکینگ برترین های کشور به مدت چهار روز باحضور ۲۸ ورزشکار در ۲ جدول مقدماتی و اصلی در زنجان برگزار شد.

در جدول مقدماتی ۱۶ ورزشکار در چهارگروه چهار نفره به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که از هرگروه یک نفر در مجموع چهار نفر به جدول اصلی راه یافتند.

درجدول اصلی ۱۶ نفر در چهار گروه به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند که از هرگروه ۲ نفر به مرحله بعد صعود کردند که در جدول تک حذفی رقابت ها انجام که پس از هفت بازی این در بخش یک نفره، مقام اول به خانم فردوس فروغی از تهران رسید، نسیم صفایی از تهران دوم و پریا اسکندری و بینا ندایی از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین در قسمت ۲ نفره ۱۴ ورزشکار نیز در دو جدول مقدماتی و اصلی بصورت دوره ای و تک حذفی به رقابت پرداختند که پس از ۲۷ بازی نتایج خانم ها یگانه تفرشی و نازنین زمانی از تهران،

روینا تاجیک و پریا اسکندری از تهران و مقام سوم مشترک به آیدا عنایتی و فاطمه احمد زاده از خراسان رضوی و فردوس فروغی و مبینا ندائی از تهران رسید.

در پایان مسابقات مدال‌ها و جوایز نقدی به نفرات برتر این مسابقات توسط مسوولان در سالن آکادمی بدمینتون استان زنجان به قهرمانان و مدال آوران این دوره از مسابقات اهداء شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!