اهدای فرهنگسرا به مردم محله برکه گرد

ارسال شده در ۲۰ آبان ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس از اهدای فرهنگسرا به مردم محله برکه گرد خبر داد.

عباسی گفت: با توجه به درخواست چند ساله ساکنین محله برکه گرد و ضرورت آن برای استفاده مردم، این فرهنگسرا به مردم این محله اهدا شد.  

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس در این ‌باره عنوان کرد: سال ۱۳۹۸ ساختمانی که در محله برکه گرد جنب مسجد اصغریه برای فرهنگسرا احداث شده بود، به مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری تبدیل شد.

وی افزود: با افتتاح این ساختمان به عنوان مرکز خلاقیت و فناوری های نوین (شهر خلاق) دلخوری و نارضایتی شدیدی از سوی حوزه بسیج محله، اهالی و هیات امنا مسجد به وجود آمد که به طور مکرر این موضوع را از طریق شورای شهر و شهرداری دنبال می‌کردند تا بتوانند ساختمان را به فرهنگسرا برگردانند.

 عباسی اضافه کرد: از محلات بسیاری بازدید کردیم و مسائل و مشکلات محلات در حوزه فرهنگی و اجتماعی را با همکاران رصد کردیم تا اینکه مجدد با درخواست حوزه بسیج و معتمدین محله برکه گرد برای تغییر این ساختمان به فرهنگسرا مواجه شدیم.

وی افزود: در نهایت تصمیم گرفتیم با همکاری شهردار و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، مرکز خلاقیت و فناوری های نوین را به یک‌ محل دیگری انتقال و این ساختمان را به عنوان فرهنگسرا به مردم اهدا کنیم تا اهالی محله بتوانند از خدمات فرهنگسرا در زمینه های مهارت آموزی، کلاس های مختلف آموزشی، مشاوره های خانواده و …. بهره مند شوند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!