۳۰۰ بانوی کیشوندی از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره مند شدند

ارسال شده در ۶ آبان ۱۴۰۲

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش به اشاره به اجرای طرح «کاروان سلامت» در این جزیره به مناسبت هفته سلامت بانوان، گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از بانوان جزیره کیش در قالب این طرح خدمات بهداشتی و درمانی رایگان دریافت کردند.

«عالمه خسروی» با بیان اینکه این طرح در پنج مرکز بهداشتی و درمانی اجرا شد، افزود: در قالب این طرح، غربالگری فشار خون و دیابت، مشاوره‌های پزشکی، تغدیه، روانشناسی خانواده و فرزند پروری ارائه شد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت بانوان برای ما بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: این طرح بیشتر برای ارائه خدمات به بانوان مناطق کم برخوردار جزیره کیش تمرکز داشت.

رییس اداره امور زنان جزیره کیش اضافه کرد: در اجرای طرح «کاروان سلامت»، اداره بهزیستی، مرکز بهداشت و بیمارستان جزیره کیش در کنار اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد مشارکت و همکاری لازم را داشتند.

وی با اشاره به آغاز برنامه ریزی برای اجرای دومین طرح «کاروان سلامت» در کیش، گفت: برنامه‌های متنوعی برای ارتقاء سلامت جسمی و روحی بانوان در ۶ ماهه دوم سال جاری اجرا می‌شود.

«خسروی» همچنین با بیان اینکه اجرای برنامه‌های تخصصی جهت سلامت روانی دختران دانش آموز در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: استارت این طرح در قالب طرح «گوشم با شماست» در مدارس دخترانه کیش اجرا می‌شود.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!