مرکز کارآفرینی شماره ۲ جامعه زنان شهرستان بندرلنگه افتتاح شد

ارسال شده در ۷ مرداد ۱۴۰۲

مرکز کارآفرینی شماره ۲ جامعه زنان شهرستان بندرلنگه با حضور فرماندار و جانشین بسیج سپاه و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

مرکز کارآفرینی شماره ۲ جامعه زنان شهرستان بندرلنگه صبح امروز با حضور مهندس مراد زاده فرماندار، سرهنگ تابش جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرهمندنیا شهردار، صحرائیان رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، اوژن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانی رئیس اداره کار ، ساهور مسئول بسیج جامعه زنان این شهرستان در این بندر افتتاح شد.

مهندس مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه در حاشیه افتتاح این مرکز با تشکر از مجموعه بسیج شهرستان در راه اندازی این مرکز، افزود: مرکز کارآفرینی جامعه زنان در راستای ماموریت خود برای ترویج توسعه پایدار، توان‌افزایی زنان، و رویکردهای جماعت‌محور در توسعه جامعه محلی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حمایت دولت و بسیج از کسب و کار های کوچک و مشاغل خانگی، گفت: از برکات این مرکز  می توان به آموزش  صنایع دستی، صنایع تبدیلی و تزئینی در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارآفرینی نام برد.

رئیس شورای اداری شهرستان بندرلنگه ضمن تقدیر از زحمات جامعه زنان تأکید کرد: در کنار آموزش مشاغل خانگی باید آموزش بازاریابی و فروش محصولات نیز به بانوان داده شود.

وی در پایان به پرداخت تسهیلات خرد و مشاغل خانگی جهت ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۶ و امسال نیز ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی در این شهرستان جذب شده است.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!