افتتاح مسابقات لیگ دسته دو بانوان کشور در سکوت رسانه‌ای

ارسال شده در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، توسط فارس

لیگ دسته دو بدمینتون بانوان کشور در حالی دیروز در بندرعباس آغاز شد که هیچ گونه اطلاع رسانی در این خصوص انجام نگرفت!

برگزاری منسجم و پر شور مسابقات ورزشی در استان یکی از عوامل ایجاد انگیزه در جامعه و سبب دلگرمی ورزشکاران رشته‌های مختلف می‌شود و وقتی سطح مسابقات از استانی به ملی می‌رسد عملا انگیزه‌ها را صدچندان می‌کند.

لیگ دسته دو بدمینتون بانوان کشور در حالی روز گذشته در بندرعباس با حضور چندین تیم و دهها بانوی ورزشکار کلید خورد که عملا اطلاع رسانی درستی از آن نشد و این نخستین بار نیست که بدون اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه‌ها اقدام به برپایی مسابقات در این سطح می‌‌شود و علیرغم بارها گلایه و تذکر از سوی خبرنگاران، ساختار اطلاع رسانی این اداره کل نیز اشتیاق چندانی به پوشش خبری مسابقات از سوی مطبوعات و خبرگزاریهای کشوری مستقر در استان ندارد.

این بی انگیزگی تا عدم انتشار منظم اخبار هیاتهای ورزشی و ادارات ورزش شهرستان‌ها نیز پیش رفته است و عملا به چند خط مطلب در واتساپ خلاصه شده است!

اصلاح رویه اطلاع رسانی ورزشی در استان نه فقط به رشد انگیزه اهالی ورزش و درخشش یافتن آنان در سطوح بالاتر کمک می‌کند بلکه کارکرد اداره کل را نیز در ابعاد مختلف که با تلاش در جریان است به اطلاع عموم جامعه می‌رساند و کارآمدی دولت را هم بدنبال خواهد داشت.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!