نخستین رویداد ملی ایده بازار مادر، نوزاد و کودک برگزار می‌شود

ارسال شده در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

نخستین رویداد ملی “ایده بازار مادر، نوزاد و کودک” در راستای حمایت از کسب و کارهای فناورانه، دانش بنیان و نوپا و تحقق شعار “مهار تورم و رشد تولید” تیرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

این رویداد با حمایت شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همکاری مرکز تبادل فناوری ایده‌ بازار امیرکبیر برپا می شود.

هدف از این رویداد شناسایی معرفی و تجاری سازی محصولات و یا خدمات فناورانه در چهار حوزه ” درمان، تغذیه، سلامت روان و بهداشت، آموزش و یادگیری، سرگرمی و خلاقیت و همچنین مناسب سازی و خدمات شهری ویژه مادر، نوزاد و کودک” است.

از دیگر اهداف برگزاری این رویداد می توان به ارتقای سطح رفاه و آرامش اجتماعی مادر، نوزاد و کودک با استفاده از محصولات/ خدمات فناور محور، اشاره کرد. همچنین این رویداد می تواند به شناخت جامعه علمی و شرکت‌های دانش بنیان از نیازهای خانواده ها و به خصوص مادران جوان، کمک شایانی کند.

نخستین رویداد ملی ایده بازار فناوری سلامت در چهار بخش اصلی جذب و شناسایی طرح های فناورانه جهت تجاری سازی، ‌ معرفی توانمندی ها و کسب و کارهای حوزه مادر، نوزاد و کودک، دوره های توانمندسازی برای فناوران و شرکتهای دانش بنیان و گفتمان انتقال تجربه برگزار می شود.

مهلت ارسال طرح در بخش “رقابتی رویداد” جهت تجاری سازی و جذب سرمایه تا ۱۶ خرداد ماه، ۱۴۰۲ از طریق وبسایت است. همچنین شرکت‌های فناور و استارتاپ های علاقه مند برای شرکت در استیج معرفی توانمندی ها و افراد حقیقی و حقوقی علاقه مند به سرمایه گذاری در حوزه کسب و کارهای مادر، نوزاد و کودک نیز می توانند از طریق تکمیل فرم در تارنمای رویداد، اعلام آمادگی کنند.

علاقمندان اعم از اساتید، دانشجویان، فناوران و شرکت‌های فناور، نوپا و دانش بنیان و فعال صنعتی در حوزه رویداد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای mbc.ideasbazaar.ir مراجعه و یا در صورت وجود ابهام و یا پرسش، با دفتر ایده بازار امیرکبیر (دبیرخانه رویداد) به شماره تلفن ۶۶۱۷۵۹۳۷- ۰۲۱و یا شماره همراه ۰۹۱۹۷۳۴۹۲۷۹ تماس بگیرند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!