قهرمانی تیم والیبال ساحلی دختران پیام نور هرمزگان

ارسال شده در ۱ فروردین ۱۴۰۲، توسط فارس

تیم والیبال دانشگاه پیام نور هرمزگان در مسابقات قهرمانی ورزش های ساحلی دانشجویان دختر کشور در بندرعباس موفق شد تا در جایگاه نخست و قهرمانی قرار گیرد.

منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: تیم والیبال ساحلی دختران دانشجو پیام نور استان توانست در مسابقات قهرمانی ورزش های ساحلی دانشجویان دختر کشور به میزبانی بندرعباس به عنوان نخست دست یابد.

وی با تبریک این پیروزی اظهار کرد: باعث خشنودی خانواده  بزرگ دانشگاه پیام نور است که والیبال دانشگاه پیام نور در عرصه ساحلی نیز از پتانسیل خوب و قوی برخوردار است و  این تیم والیبال ساحلی با نمایش زیبای والیبال و کسب نتایج خوب توانسته اند در جایگاه ملی افتخار بیافرینند.

به گفته فرهادی، هم اکنون تیم والیبال ساحلی  دانشگاه پیام نور هرمزگان تبدیل به یکی از مطرح ترین تیم های والیبال ساحلی دختران در کشور شده که باید با پیگیری هرچه بیشتر و تلاش مجدانه بتوانیم شاهد حضور ورزشکارانی از این تیم در میان ملی پوشان کشورمان باشیم.

این مسابقات با حضور ۲۰ تیم از دانشگاههای سراسر کشور برگزار شد که دختران والیبالیست پیام نور هرمزگان در دیدار پایانی این رقابتها با غلبه بر دانشگاه زند شیراز به مقام نخست این رقابت ها دست یافتند.

نخستین المپیاد ورزشهای ساحلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور از ۱۹ تا ۲۳ اسفند به میزبانی دانشگاه هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!