فعالیت “موزه بازار جووا” در قشم آغاز شد

ارسال شده در ۱ فروردین ۱۴۰۲، توسط ایسنا

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آغاز به کار “موزه بازار جووا” در قالب بخشی از ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ در این منطقه آزاد خبر داد.

ایوب زارعی با اشاره به برنامه‌های متنوعی که در این منطقه برای استقبال از گردشگران نوروزی در حال انجام است، افزود: “موزه بازار جووا” با هدف معرفی و ارائه دست‌ساخته‌های بومی جامعه محلی و توسعه گردشگری میراث، در مجاورت قلعه پرتغالی‌های شهر قشم، پذیرای گردشگران نوروزی است.

وی از تداوم برگزاری موزه مذکور در ماه میهمانی خدا خبر داد و تصیح کرد: به‌منظور کمک به معرفی گردشگری مذهبی در روزهای ماه مبارک رمضان نیز این موزه از افطار تا سحر فضایی مفرح برای روزه‌داران و میهمانان جزیره مهیا می‌سازد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان ضمن دعوت از همه هم‌وطنان برای انتخاب قشم به‌عنوان مقصد سفرهای نوروزی، خاطرنشان کرد: نوروز امسال، جزیره جهانی قشم با رویکردی متفاوت و با شعار “میهمان‌داریم”، بر برندسازی و توسعه مفهوم میهمان‌نوازی جنوبی‌ها، صحه خواهد گذاشت.

موزه بازار جووا ، ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ با برنامه‌هایی همچون اجرای موسیقی محلی، نمایش میدانی و رویدادهای فرهنگی مختلف دیگری کار خود را آغاز کرده و تا پایان ماه رمضان در سال ۱۴۰۲، میزبان گردشگران و ساکنان جزیره جهانی قشم است.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!