نظمی: اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال بانوان خواهد افتاد

ارسال شده در ۱۳ اسفند ۱۴۰۱، توسط ایرنا

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به تقویم ورزشی بین‌المللی سه رویداد مهم در فوتبال بانوان در رده های بزرگسال، جوانان و نوجوانان داریم و اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال بانوان رخ خواهد داد.

مریم منظمی پس از انتخابش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال به عنون سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از مسئولان فدراسیون فوتبال بخاطر اعتمادی که به من داشتند تقدیر و تشکر کنم. قطعا جزو وظایف اصلی نایب رئیس کمیته بانوان برنامه ریزی، سازماندهی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در حوزه بانوان است. برهمین اساس در قدم اول باید بتوانیم برنامه‌ریزی مسنجم و دقیقی برای اهدافمان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تقویم ورزشی سالانه بین‌المللی سه رویداد مهم در فوتبال بانوان در رده‌های بزرگسال، جوانان و نوجوانان داریم. تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان خود را برای مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می‌کنند. همچنین تیم ملی فوتبال بزرگسال برای رقابت‌های مقدماتی المپیک آماده می‌شوند. در همین راستا باید برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور پرقدرت این تیم‌ها در مسابقات بین‌المللی داشته باشیم و کار خود را جلو ببریم. همچنین در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ دوره مربیگری فوتسال بانوان را در پیش داریم.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال گفت: برای موفقیت بانوان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. امیدوارم مثل همیشه شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فوتبال و فوتسال بانوان باشیم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!