دوره آموزشی مهارت های زندگی، توانمند سازی ،جوانی جمعیت ، تغذیه سالم ویژه بانوان در شهرستان سیریک

ارسال شده در ۸ بهمن ۱۴۰۱

این دوره آموزشی به همت فرمانداری ، شبکه بهداشت و درمان و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک و شرکت جمعی کثیری از بانوان شاغل در ادارات و بانوان شهرها و روستاهای شهرستان در محل سالن فرمانداری شهرستان سیریک برگزار شد‌.

فرماندار شهرستان سیریک در این همایش گفت : ارتقای سطح آگاهی و دانش فردی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و تبیین راهبردهای سلامت جسمی، روانی زنان شاغل، شناسایی ارتباط اشتغال زنان و خانواده در محیط‌های کاری و تلاش برای شناخت ملزومات و درک زیرساخت‌های لازم در بروز خلاقیت و نوآوری و توانمندی و افزایش تأثیرگذاری از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد.

 محمد رضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک افزود: از دیگر اهداف این دوره آموزشی را توانمندسازي زنان روستايي و مشاركت زنان در امور اقتصادي و اجتماعي،ایجاد طرح هاي اشتغالزا و موفق در شهرستان براي بانوان دانست.

وی با بیان اینکه بانوان نقش اساسی در توانمندسازی بنیان خانواده ها در جامعه دارند خاطرنشان کرد: از مزایایی برگزاری دورههای آموزشی را ايجاد زمينه هاي لازم براي افزايش آگاهي و دانش تسهيلگران زنان روستايي و فراهم كردن زمينه هاي اشتغال و توسعه مشاغل خانگي ،که كمك به اقتصاد خانواده و افزايش درآمد است بسیار تاثیر گذار و مهم دانست.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!