آغاز دوره آموزش رایگان هنر( طراحی مد و لباس)  در میناب

ارسال شده در ۸ بهمن ۱۴۰۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری سومین دوره آموزش رایگان هنر در این شهرستان خبر داد.

مصطفی کریمی زاده گفت: این دوره آموزش در راستای دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی طی ۴ روز در سالن آمفی تئاترشهید بهشتی و آموزشگاه “هارموز” برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره آموزشی با حضور حدود ۵۰ نفر از هنرجویان شهرستان میناب در رشته ” طراحی مد و لباس” و “طراحی عمومی ” با حضور زینب همدانی پور و طاهره یگانه پور به عنوان مدرسین این دوره با توجه به سرفصل های تعیین شده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش های لازم برای هنرجویان در این شهرستان درحال اجرا می باشد.

کریمی زاده عنوان کرد:  این طرح دارای اهداف مهمی در دو بخش کشف و پرورش استعدادهای هنری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و مرزی و توسعه اقتصاد و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و همچنین توسعه عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری و به منظور دسترسی رایگان همگان به امکانات آموزشی در حوزه فرهنگ و هنر برای هنرجویان است و به هنرجویان پس از گذراندن دوره، مدرک مهارتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا خواهد شد.

 گفتنی است: دوره آموزش رایگان “هنر برای همه” از ۱۶ دیماه آغاز شده است و تا پایان بهمن ماه  سال جاری در رشته های مختلف هنری ادامه دارد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!