جزئیات تیراندازی خانوادگی در شهرستان پارسیان مشخص شد

ارسال شده در ۸ بهمن ۱۴۰۱، توسط ایسنا

با هوشیاری و تلاش مأمورین انتظامی شهرستان پارسیان، عامل تیراندازی خانوادگی که منجر به مجروحیت ۵ نفر از اعضای یک خانواده شده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر، بیان کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان پارسیان ، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد مورد نزاع خانوادگی بوده و فردی با اقوام خود درگیر که بر اثر شلیک اسلحه ساچمه زنی به سمت حاضرین، ۵نفر از اعضای خانواده شامل مادری ۲۰ ساله و دو دختر ۱۰ و ۱۲ ساله و دو پسربچه مورد اصابت گلوله ساچمه زنی قرار گرفته اند.

سردار جعفری ادامه داد: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی در کمتر از یک ساعت عامل اصلی تیر اندازی به همراه۴نفر از عوامل دخیل در این درگیری را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان اظهار کرد: تأمین امنیت شهروندان و مقابله با مخلان نظم و امنیت وظیفه اصلی پلیس است و از همه شهروندان انتظار داریم در راستای برقراری امنیت پایدار و مطلوب، از طریق پل ارتباطی پلیس با مردم که همان شماره ۱۱۰ است، همه موارد امنیتی و انتظامی را با ما در میان بگذارند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!