از فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در روستاها حمایت می‌کنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان:

ارسال شده در ۸ بهمن ۱۴۰۱

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: گردشگری روستایی جزئی از صنعت گردشگری است که می‌تواند نقش عمده‌ای در توانمندسازی مردم محلی و تنوع‌بخشی به اقتصاد از طریق رونق صنایع‌دستی با سایر بخش‌های اقتصادی ایفا کند.

محمد محسنی در دیدار با فرماندار شهرستان قشم و فعالین صنایع دستی این جزیره، افزود: توانمند سای جوامع محلی و برپایی دوره‌های آموزشی با رویکرد توسعه گردشگری روستایی از برنامه‌های این اداره‌کل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: در همین راستا دوره‌های آموزشی توانمندسازی جوامع محلی برای فعالان حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در روستاها حمایت می‌کنیم، افزود: گردشگری روستایی جزئی از صنعت گردشگری است که می‌تواند نقش عمده‌ای در توانمندسازی مردم محلی و تنوع‌بخشی به اقتصاد از طریق رونق صنایع‌دستی با سایر بخش‌های اقتصادی ایفا کند.

محسنی با تأکید بر مرمت و حفاظت از آثار تاریخی ادامه داد: شهرستان قشم از گذشته تا به امروز موردتوجه گردشگران بوده و به لحاظ وجود آثار تاریخی و طبیعت بکر و همواره میزبان گردشگران از نقاط مختلف است.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!