هرمزگان میزبان مسابقات ورزش دانش آموزی کشور

ارسال شده در ۱ بهمن ۱۴۰۱

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات رشته های فوتسال و دومیدانی دختران و پسران ۳۲ استان کشور یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه، از ۹الی ۲۳ بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

مهدی فولادی در جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: مسابقات فوتسال و دومیدانی پسران متوسطه دوم از ۹ الی ۱۵ بهمن و مسابقات فوتسال و دومیدانی دختران کشور نیز از ۱۷ الی ۲۳ بهمن ماه در بندرعباس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و پانصد نفر از سراسر کشور در این مسابقات، مهمان آموزش و پرورش هرمزگان هستند، افزود: تاکنون برای حضور در این مسابقات بیش از یک هزار و ۱۵۰ دانش آموز متوسطه دوم از ۳۲ استان کشور، آمادگی خود را اعلام کرده اند و ۲۵۶ سرپرست و مربی نیز این دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

فولادی خاطرنشان کرد: این مسابقات که در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد، با هدف ترویج فرهنگ و منش پهلوانی، ایثار و از خودگذشتگی، این دوره از مسابقات بنام شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه مزین شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: افتتاحیه این مسابقات در ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۵ با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در بندرعباس برگزار خواهد شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!