رویداد مد و پوشاک سجی برگزار شد

ارسال شده در ۲۴ دی ۱۴۰۱، توسط زهره کرمی

به مناسبت روز مادر رویداد مد و پوشاک سجی توسط خانه مد سجی به مدیریت فرشته مفاخر در تاریخ ۲۲ دی ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

راحله ایزدی نیا مدیر اجرایی ایونت هدف از برگزاری این رویداد را حمایت از مشاغل کوچکی که ویترینی برای نمایش ندارند عنوان کرد و گفت : رکود اقتصادی و کرونا باعث شد که هنرمندان شهر مان با مشکل مواجه شوند . ما در برگزاری این رویداد

تمام تلاش خود را برای دیدن دوستان انجام دادیم و به لطف خدا بازدید و فروش بسیار خوب بود.

مهدی درخشان مدیر شبکه کارآفرینی هرمزگان ضمن بازدید از این رویداد گفت : شبکه کارآفرینی هرمزگان از سال ۹۷ و  با مجوز کمیته امداد به عنوان یک مرکز نیکوکاری که در زمینه تامین بازار برای مشاغل خانگی فعالیت می کند کار خود را آغاز کرد.

درخشان گفت:  برگزاری کلاس های آموزشی قیمت گذاری محصول،  بازار یابی ، بسته بندی و حسابداری و مالیات از اقدامات این مرکز برای مشاغل خانگی و کسب و کار کوچک است.

از کارهای این شبکه می توان به  برگزاری های نمایشگاه ها ، پویش به توان ۷ ،  پنجشنبه بازار های زیر پرچم با همکاری شهرداری اشاره کرد.

شبکه کارآفرینی هرمزگان ۱۸۰ عضو فعال در زمینه مشاغل خانگی (غذایی ، لباس پوشک و اکسسوری ، شمع سازی)دارد  و در حال حاضر عضو گیری جدیدی ندارد.

گفتنی است در این رویداد ، کت و شلوار، محصولات نگین کوبی شده ،اکسسوری ، چرم دوزی و کیف دوزی، لباس های سنتی هرمزگان  ، لباس مجلسی ، ست مادر و کودک ، رنگ آمیزی روی پارچه به نمایش گذاشته شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!