مرکز آموزش، اشتغال و تولید صنایع‌دستی در بخش مرکزی بندرعباس راه‌اندازی می‌شود

ارسال شده در ۲۴ دی ۱۴۰۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: مرکز آموزش، اشتغال و تولید صنایع‌دستی در بخش مرکزی بندرعباس راه‌اندازی می‌شود.

محمد محسنی در بازدید از ساختمان صنایع‌دستی در روستای ایسین (محله نو) با اشاره به این مطلب گفت: با توجه به وجود زیرساخت خوبی که در مجاورت بخش مرکزی شهرستان بندرعباس قرار دارد، با هماهنگی فرمانداری بندرعباس و بخشداری بخش مرکزی این مکان به‌عنوان مرکز صنایع‌دستی بخش مرکزی راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه در این مرکز آموزش در حوزه تولید صنایع‌دستی انجام می‌شود، افزود: با راه‌اندازی این مرکز نیازهای اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی بخش مرکزی پوشش داده می‌شود و این اقدام کمک بزرگی برای توانمندسازی جامعه روستایی می‌کند.

او ادامه داد: این اداره‌کل تمام مراکز و اماکنی که در سطح استان هرمزگان در اختیار دارد و بلااستفاده مانده را به مراکز اشتغال‌زایی صنایع‌دستی تبدیل می‌کند.

 محسنی افزود: مراکز آموزش، اشتغال و تولید صنایع‌دستی می‌تواند در حوزه اشتغال بانوان بخصوص بانوان بد سرپرست و بی‌سرپرست کمک بسیار خوبی باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: راه‌اندازی مراکز صنایع‌دستی با حمایت و هماهنگی استانداری و شخص استاندار و حمایت بانک کارآفرین انجام می‌شود.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!