برترین‌های مسابقات قایقرانی ایران در رده نوجوانان و نونهالان معرفی شدند

ارسال شده در ۱۷ دی ۱۴۰۱، توسط ایرنا

 برترین‌های مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور اسلالوم در رده های سنی نونهالان و نوجوانان که به میزبانی هیات قایقرانی استان هرمزگان در پیست نیروی دریایی بندرعباس برگزار شد معرفی شدند.

مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور به میزبانی بندرعباس برگزار و نتیجه این رقابت به این ترتیب اعلام شد: در کایاک اسلالوم دختران نوجوانان، پرنیان محمدی از تهران ،شیرین شیرخانی از خراسان رضوی و هستی پرون از البرز با زمان اول تا سوم شدند.

آرزو پاسلار رییس هیات قایقرانی هرمزگان روز پنجشنبه در این خصوص توضیح داد: در کایاک اسلالوم دختران رده نونهالان، آرمیتا کلائی از تهران اول، صحی عظیمی‌نژاد از هرمزگان دوم و مهتا ناشر از البرز سوم شدند.

وی اضافه کرد: در کانو اسلالوم دختران رده نوجوانان، ریحانه عسکری از البرز ، مقام اول، آیلین مومنی از هرمزگان با زمان مقام دوم و نگار محمدی‌زاده از قزوین مقام سوم را به دست آوردند، همچنین در کانو اسلالوم دختران رده نونهالان، مریم عزیزی از البرز ، سامیه شالباف از قزوین و اسما خانه‌زر از هرمزگان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات قایقرانی هرمزگان بیان کرد: در کایاک اسلالوم پسران رده نوجوانان نیز پرهام نوری از تهران با زمان اول، محمدمهدی نصیری از قزوین دوم و مهدی رئیسی از هرمزگان سوم شدند، همچنین در کایاک اسلالوم پسران رده نونهالان، سام نوری نسب از هرمزگان مهدی‌یار شیرمحمدی از تهران و محمدپارسا اکبرآبادی از البرز اول تا سوم شدند.

به گفته پاسلار: در کانو اسلالوم پسران رده نوجوانان سجاد احسانی از هرمزگان مقام اول، پرهام فتاحی از قزوین با زمان مقام دوم و علی پورمند آذری از البرز با زمان مقام سوم را به دست آوردند و در کانو اسلالوم پسران رده نونهالان طاها مومند از هرمزگان پرهام سلیمانی از قزوین و آرین احدی از تهران مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در پایان این مسابقات در بخش دختران، البرز با ۱۸ امتیاز قهرمان شد، تهران با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هرمزگان با ۱۲ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در بخش پسران نیز هرمزگان با ۲۱ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست‌آورد، تهران با ۱۵ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرد و قزوین با ۱۴ امتیاز سوم شد.

در پایان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم نونهالان و نوجوانان در بندرعباس، در رده بندی کلی ،تیم البرز در بخش دختران و هرمزگان در بخش پسران قهرمان شدند.

در این سری مسابقات ۴۱ قایقران از استان‌های هرمزگان، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری، فارس، خراسان رضوی و لرستان حضور داشتند که در بخش های کایاک و کانو تک نفری رقابت کردند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!