قهرمان مسابقات کشوری بدمینتون نونهالان دختر، مشخص شد

ارسال شده در ۱۲ آذر ۱۴۰۱، توسط ایرنا

مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان دختر کشور که از اول آذر به میزبانی بندرعباس در جریان بود، با قهرمانی تیم استان آذربایجان شرقی پایان یافت.

در این رقابت ها که با شرکت ۱۰۳ بازیکن از ۱۷ استان کشور برگزار شد، تیم استان فارس دوم و تیم های استان های سمنان و یزد هم مشترک سوم شدند.

در بخش آزاد این مسابقات نیز در قسمت یکنفره زیر ۱۱سال، «تارا مختاری» و «آرتا دخت آرمان نیا» از آذربایجان شرقی به مقام اول و دوم دست یافتند و «فاطمه عبداللهی ها» از قزوین و «رژان آقا بابابی» از چهار محال بختیاری به طور مشترک سوم شدند.

در قسمت یک نفره زیر ۱۳ سال ، مهیا جعفریان از آذربایجان شرقی اول، بهار غریبی از تهران دوم، مبینا سالاری از آذربایجان شرقی و رویا عرب اسمایلی از سمنان به طور مشترک سوم شدند.

در قسمت ۲ نفره آزاد نیز درسا ستوده ین و فاطمه فلاح از یزد به مقام نخست دست یافتند و حسنی انجمی و درنا قائدیان از هرمزگان دوم و مقام سوم مشترک نیز به هستی صادقی و ستایس مشکین فر از مرکزی رسید.

در مراسم پایانی این دوره از مسابقات، کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش جوانان هرمزگان، امیر حیدریان فرمانده پایگاه هوابی شهید عبدالکریمی بندرعباس، مصطفی خادم رییس هیات بدمینتون استان ، شهدوستی نایب رییس بانوان هیات بدمینتون، فریده حکیم آرا سر داور مسابقات و دیگر مسئولان استان هرمزگان مدال های نفرات برتر مسابقات و جام های قهرمانی تیم ها را اهدا کردند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!