صنعتگران صنایع دستی برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن چه کنند؟

ارسال شده در ۲۸ آبان ۱۴۰۱، توسط ایسنا

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: صنعتگران صنایع دستی که بیمه نشده اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و حرفه‌ای به اداره‌های شهرستان‌های مربوطه مراجعه کنند.

سهراب بناوند در تشریح این خبر، افزود: هنرمندانی که می‌خواهند از تسهیلات بیمه روستایی بهره‌مند شوند هم می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و حرفه‌ای به اداره‌های شهرستان‌های مربوطه مراجعه کنند.

وی بیان کرد: برای معرفی و فروش صنایع دستی هنرمندان استان نیز نمایشگاه‌های هفتگی و فصلی در روزهای پنج شنبه هر هفته پشت استانداری قدیم برگزار می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان ۲۵ رشته بومی صنایع دستی دارد، اظهار کرد: قرار است روزهای چهارشنبه هر هفته نیز نمایشگاه صنایع دستی در معبد هندوهای بندرعباس برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه سراسری صنایع دستی نیز قرار است بهمن امسال با حضور هنرمندان سراسر کشور در بندرعباس برگزار شود، اضافه کرد: صنعتگرانی هم که تمایل دارند در نمایشگاه‌های استان‌های دیگر شرکت کنند می‌توانند با مراجعه به اداره‌های شهرستان‌های فرم درخواست خود را تکمیل کنند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!